Simbolica Fair Trade & Stichting Simbolica Projecten

Nieuwe artikelen...en schoolproject

Goeiemorgen daar!

Ik had me voorgenomen bijnageen nieuwe artikelen in te kopen, maar ja..ik kom weer zulke mooie stoffen tegen en mooie kleuren glaskraaltjes...het resultaat? veel nieuwe bijouterie en nieuwe tassen. Bovendien ga ik een werkplaats in Guatemala stad bezoeken me ecologische verzorgingsproducten, een stuk goedkoper dan die uit ZuidAfrika.

Gisteren Francisco en Antonio bezocht en vandaag naar Chichi voor Zoila en Victoriano. Morgen Martin Ratzan.

a.s. zaterdag voeren we het eerste schoolproject uit voor de kinderen van de werkers van don Guadalupe, 25 kinderen.

En zaterdag 21 januari wordt helemaal eenbijzondere dag! Mario, een van onze producenten met veel thuiswerkers, gaf vorige keer al aan dat hij ook graag wilde bijdragen aan het schoolproject. Nu gaat hij het echt doen, hij sponsort 100 kinderen en heeft een andere afnemer uit de VS ook zover gekregen dat hij 100 kinderen sponsort. Samen met onze 335 zijn dat er dus 535! We hebben een grote ruimte gevonden waar alle kinderen met hun ouders in passen en Mario regelt een microfoon zodat ik me verstaanbaar kan maken. Ik vind het zo geweldig dat dit nu ook door hemzelf wordt opgepakt, echt fantastisch dat we zoveel kinderen naar school kunnen helpen met zn allen. Nogmaals bedankt aan iedereen die heeft bijgedragen aan het project!

Tot snel,

Aldine

PS er is blijkbaar wat verwarring maar ik reis alleen hoor!

Reacties

Reacties

Angelique

Hoi Aldine!
Wat fijn weer berichten van je te kunnen lezen. Weer een goede reis als ik het zo lees. En wat een geweldig nieuws over het schoolproject! Zoveel blije gezichten! Veel succes vandaag!
liefs, Angelique

Nicole

Hola ,

que bueno !!!! Felicidades. El ano que viene voy contigo !!! Y entonces ya te veo como vas a abrir un colegio !!!
Suerte !

Jeroen&Annemiek

Hoi Aldine, fantastisch wat je daar allemaal doet. Maak je geen zorgen om Siebe en Jasper. Wij zullen ze goed verwennen.

Dikke zoen,
Annemiek@Jeroen.

Sandra

Hoi Aldine,

Zo te lezen gaat de reis voorspoedig!
Spannend dat je toch weer nieuwe producten uitgezocht hebt.

Wat goed ook dat het Mario gelukt is zo'n bijdrage te kunnen leveren aan het schoolproject. Ik ben benieuwd hoe de uitvoering gaat verlopen.

Veel succes met de verdere reis.

Liefs Sandra

Suzanne

Hi AB,
Wat een geweldig aantal kinderen gaat nu naar school! Voor zoveel kinderen is het toekomstperspectief ineens beter geworden.
Ben nieuwsgierig naar je nieuwe aankopen, de ringen van jade klinken veelbelovend.
Hier zet de winter nog steeds niet door, voorlopig geen slee of schaatsen uit de kast. Fijn dat je ook kunt genieten van de mensen, omgeving en het weer.
Succes daar!
Liefs Suus

cora

Hoi Aldine,
Super dat er zoveel nieuwe kinderen onderwijs kunnen genieten het komende jaar! Je gaat on tour!!Spannend voor zoveel volwassenen en kinderen een speech te houden. Nou Aldine, jij bent daar de juiste persoon voor om dat te doen. Geweldig dat je dit hebt kunnen bewerkstelligen. Leuk dat je toch weer iets nieuws hebt gekocht. Van bijouterien houden dames toch wel en zeker als het weer iets nieuws en aparts is. Het ga je goed de komende dagen en geniet van je bezoeken, natuur en de vriendelijke mensen!!
Culemborgse frisse groeten(brrrrrrrr)
Cora

Manolo

Grande.
Muy grande.
;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!