Simbolica Fair Trade & Stichting Simbolica Projecten

nieuwe ringen!

Hallo allemaal!

Gisteren don Jose bezocht, onze producent van de aardewerk engeltjes, kinderkettingen en armbandjes etc. Qua fairtrade ontwikkelplan was er eigenlijk weinig werk te doendit keer en ik had alleen een hele kleine opdracht voor hem, geen nieuwe artikelen. Toch wilde ik hem graag even zien.Zeweten datmijn partner is overledenen nu zijnproducenten bang dat ik het bijltje erbij neer gooi. Dat is natuurlijk niet zo dus ik kan hen wat dat betreftgeruststellen en met zn allen hopen we dathet economisch dal waar we in zitten niet te lang zal aanhouden.

Gustavo, een van de twee medewerkers van Jose, vocht vorig jaar nog voor zijn leven in het ziekenhuis ivm een leveraandoening (kosten betaald door Jose)maar is inmiddels wonderbaarlijk genezen en gestopt met drinken.

MetMarcelino (onze jade producent) gewerkt aan het fairtrade ontwikkelplan en hij heeft de criteria vol vertrouwen ondertekend, fijn. Ook samen 3 nieuwe ringen met jade ontworpen, ben benieuwd!

Over een uur vertrek ik naar Panajachel wat mijn basis zal zijn voor de komende 2 weken.

Hastala proxima!

Aldine

Reacties

Reacties

loes hart

Hoi fantastisch mens! Knap hoor dat je de hele draad weer opgepakt hebt, maar je was dit aan het doen en op de borrel van Carolien zat je in drenthe, zat ik er nu zo naast ? Vind je verhalen heerlijk! Dàg sterkte en liefs Loes

Aldine

haha, klopt hoor tante Loes! ik was tot 1 januari met de jongens in Drenthe, daarna pas naar Guatemala..en voor je t weet ben ik weer thuis, de tijd vliegt.

En ja, Atie, heb inderdaad weer van een super massage genoten in Antigua. Mijn knie gaat beter nu ik hardloopschoenen draag. liefs, Aldine
Aldine

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!