Simbolica Fair Trade & Stichting Simbolica Projecten

Bedankt!

Het zit er weer op! we zijn weer geland op Nederlandse bodem..wat n druilerig weer! en wat een luxe hier..

We kijken tevreden terug op afgelopen werkreis, veel kunnen doen. Niet alleen aan productontwikkeling maar ook qua projecten die verder gaan dan fair trade. Mede dankzij velen van julliezijn 360 kinderen op 17 jan. weer n nieuw schooljaar gestart en Victoriano en Don Pedro hebben hun naaimachine met locksteek.

Dank voor al jullie reacties en jullie betrokkenheid tijdens de reis.

Binnenkort meer informatie over de reis naar Mexico die georganiseerd wordt voor September 2011( incl. zilversmidcursusop de school vanCaudia), dan kunnen er 15-20 mensen mee op reis. Laat even weten als je de nieuwsbrief nog niet ontvangt terwijl je dat wel zou willen.

Tot de volgende keer!

Aldine Burgman

Simbolica Fair trade

Johan

Ben benieuwd hoe jullie dat gaan organiseren. Op reis met 15-20 personen...
Succes met alle follow up van de activiteiten (inkopen-e.a. ingezette ontwikkelingen) in Mexico en Guatemala.
Tot gauw!

Suzanne

Welkom thuis! Lijkt me een vruchtbare reis geweest. Ben benieuwd naar de details van de reis, de fotoos en de nieuwe artikelen natuurlijk! Maar kom ff bij van de reis en geniet van de luxe hier!
Liefs!

Inge Paalman

Fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn.
Jammer dat ik nu niet meer kan genieten van jullie leuke reisverslagjes.
Ik wens jullie ook een hele goede tijd at home!
Tot de volgende reis, hartelijke groet, Inge.

cora

Welkom in ons natte, koude landje. Misschien ook wel weer fijn om je winterjas aan te hebben en de koude lucht door je haren voelt waaien.
Fijn dat jullie een goede produktieve reis achter de rug hebben. Natuurlijk ben ik erg nieuwsgierig naar jullie belevenissen en ervaringen gedurende de weken op jullie reis.Rust goed uit en geniet nog even na ( als dat lukt) van de ´werk´vakantie/reis.