Simbolica Fair Trade & Stichting Simbolica Projecten

Geweldig nieuws!

Hallo allemaal!

De afgelopen maanden hebben velen van jullie eraan bijgedragen om dit jaar 700 kinderen naar school te kunnen helpen. We kwamen een heel eind: 581 kinderen. Maar vorig jaar konden 635 kids naar school dus 54 kinderen die vorig wel naar school konden zouden we nu moeten teleurstellen.

Gisteren kreeg ik ineens een berichtje dat de Maarnse Lions Club 64 kinderen sponsort!!

We hebben inmiddels ook geinventariseerd hoeveel kinderen uniformtruien nodig hebben en al met al gaan we die 700 kinderen halen! Het is ongelooflijk en iedereen is hier zo blij..

Dank aan jullie allemaal, iedereen die 1 kind of meer heeft gesponsord, de winkels die hebben bijgedragen zoals wereldwinkel Leusden en de 5 wereldwinkels die met wereldwinkel Dieren en Velp een actie voor het project hebben gedaan en natuurlijk de Maarnse Lions Club!

Nog even een belangrijke mededeling:

Inmiddels ben ik in Guatemala (met Jasper) en het lukt me steeds niet om op deze weblog te komen, laat staan de foto's te uploaden. Daarom heb ik alles op facebook Simbolica Fair Trade gezet. Iedereen kan daarop kijken en als je daarmee linkt verschijnen de berichtjes vanzelf op je eigen facebookaccount.

groeten,

Aldine

Masja

Yahooooo!

Angelique

Geweldig nieuws Aldine! Wat fijn dat ze nu allemaal naar school kunnen. Ben zo blij dat het gelukt is! : )

Atie

Fantastisch, alle kinderen naar school

cora

Wat ontzettend fijn dat er weer zoveel kinderen naar school kunnen.
Wat zullen zij dankbaar zijn.

Johan

Lees je reismee net op m'n tel. Nu naar facebook.
super die 65!!!!

Inge

Dag lieve Aldine,

Ik wens je een heel goede reis samen met Jasper. Hij zal zijn ogen uitkijken. Fijn dat het allemaal zo goed verloopt.
Hartelijke groet

Suzanne

Super nieuws! Te gek dat zoveel mensen meehelpen! Heel veel plezier daar nog met Jasper. X

Loes Hart

gefeliciteerd Aldine, dat het weer gelukt is. Via Opa blijven we op de hoogte van de gebeurtenissen. Succes!