Simbolica Fair Trade & Stichting Simbolica Projecten

Doe je mee?

Beste volgers,

8 januari ga ik weer naar Guatemala, dit keer voor t eerst met Jasper, één van mijn kinderen (9jaar).

We gaan o.a. voor het schoolproject want het schooljaar begint daar half januari.

Ieder jaar helpt St. Simbolica Projecten kinderen in Guatemala naar school met een rugzakje met schoolbenodigdheden en een uniformtrui. Voor € 12,50 kan een kind een jaar naar school. Vorig jaar waren het er 600, dit jaar is het streven 700 kinderen en daar moeten we dus iets extra's voor doen.

Op zaterdag 23 november ren ik mee met de 2CharityRun in Zeist, een sponsorloop voor de Maya kinderen in Guatemala.

Ren je met me mee op 23 nov? Ons team ‘700 Maya kinderen naar school!’ bestaat nu uit 4 mensen. Het zou superleuk zijn als jij ook mee rent, 5, 10 of 21km (of wandelen! Er is tegelijkertijd een 2charity Walk) Zie www.2Charity.nl

Of, wil je me sponsoren? Zie http://2014.2charityrun.nl/actie/700-maya-kinderen-naar-school#.VDWNlvl_t8E

Thanks,

Aldine

Reacties

Reacties

Suzanne en Eric

We hebben ons ingeschreven voor de 10km! We gaan voor de 700 kids!

Aldine

Suus en Eric, wat goed!!

Johan Burgman

Hallo Aldine,
Vlg mij moet charety uit de site. Deze actie is afgesloten.
Groetjes,
Johan
10 jan.
Ps. Wsh lees je dit bericht later. Ik hoop datdanjekoffer weer terecht is......
Johan, gr aan Jasper

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!