Simbolica Fair Trade & Stichting Simbolica Projecten

Wow..wat een hoop mensen!

Vandaag washet grote schoolproject bij producent Mario.Carlos, Marvin en ikkwamenmaar net op tijd aan dusalle mensenzaten al klaar in die enorme hal. Toen we binnenkwamenhad ik even t gevoel dat we per ongelukbij een popconcert waren beland. 530 kinderen met hun moeders! Ik ben nog steeds onder de indruk.

Het mooiste vind ik dat deze keer Mario zelf 100 kinderen heeft gesponsord en hij heeft een andere vaste afnemer uit de VS, Adventure Trading, ook zover gekregen 100 kinderen te sponsoren zodat het een gezamenlijk project werd. In een paar dagen met hulp van Mario banners en geluidsinstallatie geregeld en Mario heeft alle mensen opgeroepen.

Ik heb geprobeerd een inspirerende speech te houdenom de kinderen en hun ouders een hart onder de riem te steken zodat ze vooral de schoolgang voortzetten omdat ze dan later kunnen worden wat ze willen, niet alleen de jongens maar ook de meisjes. Ik zal een video uploaden van de tegenspeech die een van de moeders (een echte leider!) hield in Quiche (Maya taal) met applausjes voor verschillende mensen en een gezamenlijk gebed. Hoewel jullie het niet zullen verstaan (ik ook niet trouwens) is het indrukwekkend, vind ik.

Ieder kind werd persoonlijk naar voren geroepen, gefeliciteerd met de behaalde graad enkreeg eenapplaus ( en de rugzak met schoolbenodigdheden natuurlijk)...na nummer 210 realiseerden we ons dat 530 kinderener best veel zijn...maar we hebben het gered. Nee hoor, het was echt geweldig om te doen!

Naderhand gegeten met het 'projectteam', iedereen moe maar voldaan.

Nogmaals dank aan ieder van jullie die heeft bijgedragen aan dit project. Met alleende bijdragevan Simbolica Fair Tradehadden we dit aantal nooit gehaald. Ik zou willen dat ik alle dankwoordjes, blikken, handen en knuffels die ik kreeg door kon geven aan jullie allemaal. In ieder geval upload ik wat foto's om er iets van mee te geven.

un abrazo,

Aldine

Reacties

Reacties

loes hart

Wat een topprestatie, geweldig! liefs, Loes

Silvia Garcia

Aldine,que bien que estas tan comprometida conesteproyecto,mucha suertey muchos buenos resultados!

abrazo,

silvia

Angelique

Aldine, wat geweldig!! Echt indrukwekkend. Zoveel mensen samen voor zoiets moois! Ongelooflijk toch? Mooie foto's.

liefs, Angelique

Atie

Wat fantastisch al die blije kinderen, heel blij met hun rugzakje en al die moeders, ik kan me voorstellen dat je dacht waar ben ik nu in verzeild. Het is me een menigte!
Ben je weer helemaal beter Aldine? Tot gauw weer, liefs en groetjes Atie

Muriel

Aldine, ik voel me met jou waanzinnig trots om wat jij echt doet voor deze lieve mooie mensen. Geweldig, inspiratie!

Johan

Lieve Aldine,
Ben benieuwd hoe dat allemaal gegaan is.
Veel geluksgevoel moet dat geven: al die blije gezichten.
Succes! voor jou met je project en vooral voor al die kinderen met hun houders!

JB

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!